Op tv!

In de paasvakantie heb ik iets heel speciaal gedaan…
Eigenlijk niet zo speciaal maar wel heel leuk!

Ik ben namelijk naar de Kopergietery geweest voor opnames te maken. Niet voor toneel te spelen dus. We maakten die opnames voor de kinderen in Syrië want er is daar al bijna twee jaar oorlog!
We maakten kleine tonelen of deden iets met onze handen. Er was zelf een meisje dat een lied zong voor de camera! Terwijl het eindelijk wat interessanter begon te worden kwam er plots een dikke man met een camera die super groot was binnen! Daar achter volgde een andere man met een lange stok waar een pluizebol aanhing.
Als laatste kwam een vrouw binnen die een schema vasthield. Ik had zo een vermoeden dat ze van het nieuws waren. Nog niet lang daarna zag ik de vrouw een micro met VRT nieuws nemen. Toen wist ik het zeker…
Die avond zou ik op de TV te zien zijn! Ik had gelijk want die avond zat ik met heel mijn gezin in de zetel voor de TV. Daarna kregen we wel vijf telefoons na elkaar van allemaal personen die mij herkent hadden op TV! Telkens opnieuw hoorde ik mijn mama het hele verhaal vertellen.
Die avond kroop ik onder de lakens en dacht ik… Op een dag krijg ik mijn eigen TV programma! Gewoon omdat ik het leuk vind om achter de camera te zitten!

 Ine

Geef een reactie

