Wees trots

Wees trots !

Kom je naar mij om te vragen hoe het is?

Of   kom je   naar mij   om te zagen   over je toets, wat was   juist en wat was   mis?

Kom     je     naar    mij    om     te    praten,      vrouwenklets?

Of  kom  je  naar mij  om  te zagen  over je  lelijke klerensets?

Kom je naar mij om te zeggen dat je bent verhuisd naar Gent?   

Of kom je naar mij om te zagen dat je te dik bent?

Ik weet niet waarom je komt,

‘k weet ook niet wanneer…

Maar als je komt,

Wees  trots !

Op wat    je hebt,

op wat    je doet,

maakt    niet uit

maar doe wat    je moet doen

en doe     het goed

 

Door : Sarah Bonte

 

Geef een reactie

